|

Consilierii locali din Sebeş au aprobat bugetul pentru organizarea Zilelor Municipiului

Consilierii locali din Sebeş s-au reunit din nou, marţi, de la ora 16.00, într-o şedinţă “de îndată”, pentru a vota bugetul alocat Zilelor Municipiului Sebeş. După ce acesta a fost respins în şedinţa de săptămâna trecută, din cauza numărului insuficient de voturi, alocarea sumei de 260.000 lei (aproape 60.000 euro) a intrat din nou în atenţia aleşilor locali.

UPDATE: Proiectul de finanţare a Zilelor Municipiului Sebeş a fost aprobat de CL cu 11 voturi „pentru”. S-au abţinut de la vot consilierii Dorin Nistor şi Ioan Stanciu de la PDL şi consilierul independent Dan Frăţilă. 

Consilierul Dorin Nistor ne-a declarat că a atras atenţia asupra faptului că în programul manifestărilor sunt prevăzute spectacole ce se desfăşoară după ora 23.00, în condiţiile în care centrul municipiului este o zonă în care sunt locuinţe, iar oamenii merg a doua zi la serviciu şi, în plus, traficul în zonă este blocat pe timpul evenimentului. I s-a comunicat că, deocamdată, nu a fost primit aviz de la jandarmerie pentru programul spectacolelor.

La Zilele Municipiului Sebeş, programate în perioada 16-18 august, sunt invitaţi artişti de renume, care au şi preţuri “piperate”. Astfel, Smiley ar urma să primească 24.620 de lei, Guess Who 18.260 lei şi unul dintre prezentatorii evenimentului, Liviu Vârciu, 14.520 de lei.

Pentru amenajarea scenelor sunt prevăzute cheltuielie de sonorizare, lumini, ecran proiecţie în valoare de 24.400 lei, respectiv 21.072 lei (sunt două scene de spectacole), iar locaţia este centrul municipiului.

Sumele pe care Primăria Sebeş le-a propus spre aprobare consilierilor locali, cu ocazia Zilelor Muncipiului Sebeş:

Angela Rusu – 7.744 lei/2 persoane

Junii Sibiului – 12.100 lei/30 persoane

Guess Who – 18.260 lei/18 persoane

Hara – 12.100 lei/8 persoane

Cabron – 7.040 lei/ 4 persoane

Alex Mica – 7.260 lei/3 persoane

Smiley – 24.620 lei/12 persoane

Anda Adam – 8.820 lei/ 7 persoane

Spectacol pentru copii – 5.280 lei/5 persoane

Liviu Vârciu – 14.520 lei/ 2 persoane

Dumitru Fărcaş – 7.040 lei/ 3 persoane

Rabă de la Cluj – 6.600 lei/ 2 persoane

Tulnicărese + orchestră – 4.400 lei/15 persoane

Aurel Tămaş – 13.520/6 persoane

Miss Sebeş – 6.600 lei/12 persoane

Artificii – 8.500 lei/3 persoane

Ioana Breda Morar – 1.100 lei/1 persoană

Ilie Medrea – 1.100 lei/1 persoană

Adina Hada – 1.100 lei/1 persoană

3 trupe locale – 6.600 lei/15 persoane

Prezentare de modă, creaţii 2013 – 2.200 lei/10 persoane

Dans sportiv – 1.100 lei/8 persoane

Materiale promoţionale – 3.000 lei

Transport artişti şi ansambluri – 6.000 lei/240 persoane

Cazare – 4.000 lei

Masa ansambluri şi artişti – 6.500 lei/280 persoane

Taxa energie electrică – 1.000 lei

Reamintim că, joi, consilierii locali din Sebeş s-au întrunit pentru aprobarea programului şi bugetului Zilelor Sebeşului, însă nu a fost întrunit numărul necesar de voturi: din cei 11 consileri prezenţi în sală, 9 au fost „pentru”, iar 2 s-au abţinut. Unul dintre consilierii care s-au abţinut de la vot a fost Dorin Nistor, care a atras atenţia că pentru organizarea acestui eveniment cheltuielile propuse sunt prea mari şi  ar trebui să fie mai moderate.

Vezi AICI mai multe detalii.

 

URL scurt: http://sebes.alba24.ro/?p=135764



avatar Publicat de pe 6 Aug 2013. Publicat in ADMINISTRATIE, BREAKING NEWS, EVENIMENT. Poti urmari orice raspuns la acest articol prin RSS 2.0.

5 comentarii pentru “Consilierii locali din Sebeş au aprobat bugetul pentru organizarea Zilelor Municipiului”

  1. SA TERMINATI TROTUARUL PE STRADA 1 MAI DIN PETRESTI, INCEPUT IN 2012…. MAI MARE RUSINEA….ATI FACUT 500-600 M SI V-ATI OPRIT.
    DA-TI BANII PE TROTUAR SI ASFALTARI ,NU PE CHIOLHANURI…

  2. DE CE V-ATI GRABIT?Cine CREDETI CA VREA SA-L VADA PE VIRCIU,ANDA ADAM SI ALTI nechemati[ca ei ti se baga siguri pe git,nu mai scapi de eiiar Tamas a mai fos odata la zilele Sebesului,cred ca si la anu tot pe Tamas il aduceti sa-si faca plinu nu ptr, ca-l vrea publicul ca de public nu va intereseaza]Daca ascultati si va consultati inainte de a lua o hotarire era de 1000 de ori mai bine.NUMAI TREI DINTRE CONSILIERI AU COLOANA VERTEBRALA,CURAJ SI DEMNITATE ARATINDU-NE CA NU SUNT O MASINA DE VOT.PREA USOR ARUNCATI BANII PUBLICI=MERITA SA-I FALICITAM PE NISTOR=FRATILA SI STANCIU==CONSIDERAM CA EI NE REPREZINTA.

  3. Merita sa-i felicitam peNISTOR D.+FRATILA D. si STANCIU

  4. 14.000 de lei pentru ZGARCIU??? mi se pare exagerat, promovam prostia, analfabetismul. Cine e acest Varciu de i s-a alocat atatia bani? un nimeni! Banii care au fost alocati pentru acest eveniment, ar fi trebuit sa fie investiti in medicamente pentru spital, aparatura medicala sau pentru centrul de copii…sau pentru orice altceva care ar fi fost de folos comunitatii. Insa…traim in ROMANIA si asta ne ocupa tot timpul….

Lasa un raspuns

Publicitate



Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

www.AutoPieseonline24.RO

Publicitate

Publicitate



Publicitate

Publicitate

 

Comentate recent

  • IONICA: Schimbarea retelei de alim. cu apa din azbociment[cancirigen]expirata si colmatata[niciodata din 1973 n-a...
  • mia: cum ramane cu cablurile care stau printre crengile teilor plantati???????? era necesar scoaterea brazilor (Tuia)...
  • CLAUDIUS: Spitalul de Urgenta a cantat ….nu Bere gratisssss…
  • Sugedin Băltoacă: Din 10 postări, 9 sînt la comandă. Gen, postacii băsiști ai lui Udrea de la alegerile anterioare....
  • Gigi Sfiosu': Asistam la o campanie electorala de-a dreptul jalnica. Si daca nu e destul la toata tristetea asta de...

Ultimele articole

Alba24 pe site-ul tău

Publicitate

Coral Impex - Deratizare - Dezinsectie - Dezinfectie - Tratamente Fitosanitare

Publicitate

Horoscopul zilei